Hizmet Sözleşmesi

Bu Hizmet Şartları Sözleşmesi ve Kullanıcı Hakları metni, NATURAL YAŞAM ÜRÜNLERİ İTH. İHR. TİC. ve müşterileri arasında yapılan ticari ilişkiye ait sipariş verme, sipariş gönderme, teslim alma, sipariş ücreti ödeme, iade, gizlilik, güvenlik ve buna benzer öğeleri düzenleyici bir metin durumundadır.

SİPARİŞ GÖNDERİMLERİ VE TESLİMAT 

Siparişiniz yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için müşterimizin belirttiği teslimat adresinin uzaklığına bağlı olarak sitemizde açıklanan süre içinde müşterilerimizin veya onun gösterdiği adresteki kişi ya da kuruluşa teslim edilir. Teslimatlar yalnızca sitemiz tarafından belirlenen kargo şirketleri veya dağıtım ağımız vasıtası ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilecektir. Müşterilerimiz farklı bir kargo şirketi ile teslimat talep edemez. 

Siparişlerin kargo ücreti müşterilerimize otomatik olarak sitemizde belirtilir. Kargo ücretleri, alışveriş sırasında websitemizde online olarak hesaplanıp faturaya eklenir. Sepet sayfasında müşterilerimizin ne kadar kargo bedeli ödeyeceği her zaman bellidir ve bu açıkça belirtilir. Böylece son aşamadaki ödeme miktarına ürün fiyatıyla kargo fiyatı birlikte yansır. Siparişler bizden gönderici ödemeli çıktığı için müşterilerimiz sipariş ettiği ürünleri teslim alırken herhangi bir ekstra ücret ödemez. 

Sipariş edilen ürün, müşterilerimizden farklı bir kişi ya da kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi ya da kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden websitemiz ve şirketimiz sorumlu tutulamaz. 
Siparişlerinizde Garanti belgesi olan ya da olmayanlarından, arızalı veya bozuk olanları, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için bize geri gönderilebilirsiniz ancak bu tip durumlarda kargo giderleri müşterilerimiz tarafından karşılanacaktır. 

Müşterilerimiz sipariş paketini teslim alırken mutlaka kontrol etmeli hasarlı ve hatalı paketleri teslim almamalıdır. Paket teslim alındığı anda sipariş kargo görevlisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılacaktır. Bu nedenle siparişlerinizi teslim alırken kargo görevlisinin önünde paketinizi açmanızı ve onun önünde –eğer varsa- sorunlu ürünleri tespit etmenizi önemle sizden talep ediyoruz. İade işlemini başlatmak için, kargo görevlisinin şahitliğinde durumu tutanağa geçerek bizi bilgilendirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin sizden önce açılmış olup olmadığı ya da gelen paketin deforme olup olmadığı, tutanakta mutlaka belirtilerek hem siz hem de kargo görevlisi tarafından imzalanmalıdır. 

Müşterilerimiz internet sayfasında istenilen tüm bilgileri eksiksiz ve doğru olarak girmeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. naturalive.com.tr'de satışlar 18 yaşın üzerindeki ve Türkiye’ de ikamet eden müşterilerle gerçekleştirilir. Müşterilerimiz bizleri yanıltılarak 18 yaşın altında olduğu halde siparişi gerçekleştirirse websitemiz tek taraflı olarak siparişin iptali hakkına sahiptir. Bu tip bir durumda şirketimizin karşılaşacağı hukuksal sorundan müşterimiz sorumlu olup; her ne şart altında olursa olsun hiçbir hak ve alacak talep edemeyecektir.

naturalive.com.tr'den siparişinizde geciktirici sebepler oluşursa ya da buna benzer siparişinizin gönderimini engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile siparişiniz süresi içinde teslim edemez ise, naturalive.com.tr durumu müşterisine bildirir. Bu koşullarda müşterilerimiz, siparişinin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini isteyebilir. Müşterilerimizin siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine kredi kartı ile ödeme yapmış ise çekilen tutar kartına iade edilerek, havale ile yapılmış ise müşterinin ödediği hesaba geri havale yaparak müşterilere ödenir. Havale ile olacak ücret iadelerinde müşterilerimiz kendilerinin havale bilgilerini bize istenildiği zaman vakit kaybetmeden bildirmekle yükümlüdür. Aksi takdirde yaşanacak gecikmelerden şirketimiz sorumlu değildir. Bu işlemler sırasında banka tarafından alınan komisyonlar ve diğer ilgili olası masraflar bu iade edilecek tutardan düşülerek iade işlemi yapılır. 

naturalive.com.tr zaman içerisinde ödeme seçeneklerini değiştirmeye, artırmaya, azaltmaya ya da kaldırmaya yetkilidir. Vergi hariç (Tax free) satış yapılmaz. Satışı yapılan tüm ürünlere KDV dahildir. 
Geri iadenin sebebi ürünün teknik arızası ya da defosu ise naturalive.com.tr ürünün ücreti ve kargo bedeli ile -eğer varsa- kapıda nakit ödeme komisyonu bedeli toplamı kadar başka ürün ile değişimi ya da ücret iadesi yapacaktır. 

Şirketimiz naturalive.com.tr websitesinde kullanıcılarına verdiği hizmetlerin verilmesi esnasında veya herhangi bir zamanda oluşabilecek arıza ve ya diğer teknik sebeplerden; bu hizmetlerin verilmesine ara veya son verilmesi yahut hizmetin kesintiye uğramasından; donanım, yazılım ve internet sunucusundan ya da stok sıkıntısından kaynaklanan aksaklıklardan sorumlu tutulamaz.

naturalive.com.tr Natural Yaşam Ürünleri’en aittir. Site içerisinde adı geçen ürün ve şirket isimleri, kendi sahiplerinin ticari markaları ve ticari adları olabilir. Natural Yaşam Ürünleri, sahibi bulunduğu naturalive.com.tr internet adresi ve sanal mağazasında önceden bildiride bulunmaksızın site içeriğini, ürün fiyatlarını ve buna benzer tüm site bilgi ve öğelerini değiştirme hakkını saklı tutar. Sitemizi kullanan tüm ziyaretçi ve üyelerimiz; yukarıda açıklanan bilgi ve uyarıları kabul etmiş sayılırlar.

Müşterilerimiz siparişlerini teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde siparişinde naturalive.com.tr'den kaynaklanan herhangi bir sorun sebebiyle ürünlerinin paketi açılmamış ve ürünlere hiçbir zarar gelmemiş olması koşulu ile naturalive.com.tr'ye iade edebilir. Bu durumlarda kargo masrafı ancak müşterilerimiz kendisine siparişi gönderilen kargo firması aracılığı ile ürünü geri gönderirse naturalive.com.tr tarafından karşılanır; aksi takdirde bu ücret müşterilerimize aittir. Bu iade sırasında oluşan ekstra masraflardan müşteriler sorumlu olup bu tutar iade edilecek ücretten kesilecektir. Bu iadelerde müşterilerimize ödemiş oldukları ücretler yukarı belirtildiği gibi iade edilecektir. 

İADE 

Müşterilerimiz satın almış ve teslim almış oldukları siparişlerindeki ürünleri, orijinal ambalajında, ambalajı açılmamış, tahrip edilmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış halde, teslim tarihinden itibaren yedi günlük süre içerisinde, teslim alınan şekli ile iade edebilir. İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte müşterilerin kendisine gönderilen fatura eşliğinde kabul edilir. Aksi halde iade edilmek istenen ürün naturalive.com.tr tarafından iade alınmayacak ve müşterilerimize ürünün para olarak tutarı da iade edilmeyecektir.

Orijinal kutusu ya da ambalajı ezilmiş, yırtılmış, bozulmuş, zarar görmüş, kirlenmiş, koli bandı yapıştırılmış, kargo etiketi veya kargo bandı yapıştırılmış, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünler naturalive.com.tr tarafından kesinlikle geri kabul edilmez, ilgili ücreti geri ödenmez. 

Müşterilerimiz iade etmek istedikleri ürünün sipariş numarası ve iade sebebini belirten bir e-maili info@naturalive.com.tr adresine göndermelidir. naturalive.com.tr bu aşamadan sonra müşterilerine geri dönüp ürünün nereye ve nasıl iade edileceğini bildirecektir. Müşterilerimiz bundan sonra iade edilecek ürünü faturası ile birlikte daha önce belirtilen şartları sağlayarak bize ulaştırmalıdır. Bu durumlarda kargo ücreti müşteriye aittir. Bu iade sırasında oluşan ekstra masraflardan müşteriler sorumlu olup bu tutar iade edilecek ücretten kesilecektir. 

Müşterilerimizin iade ettikleri ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra öncelikli olarak iade bölümümüz tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine veya tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Eğer iadeye ilişkin tüm şartlar yukarıda açıklanan tüm hükümlere uyuyorsa iade işlemi başlatılır ve ilgili ücret müşterimize önceden belirtilen şekillerde geri ödenir. Bu işlemin süresi en geç on gündür. Bankadan veya üçüncü şahıslardan kaynaklanan durumlardan ötürü ilgili sürenin gecikmesi durumundanaturalive.com.tr bu gecikmeden sorumlu tutulamaz. 

Satılan ürünün hatalı olması veya kargo firması ile ilgili siparişin taşınması sırasında paketin zarar görmesi ve sonucunda bu zararın tespit edilerek ürünün alıcı tarafından teslim alınmaması durumunda, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise bu durum, tutanağın müşterimizde kalan kopyası ile birlikte en kısa zamanda naturalive.com.tr’ye bildirilmelidir. En kısa sürede, ek bir ücret talep edilmeden, naturalive.com.tr tarafından yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi sağlanacaktır. 

Müşterilerimiz satın aldıkları ürünün, hatalı ya da ayıplı çıkması durumunda ücretin iadesini talep etmek yerine aynı üründen yenisini talep edebilir. Müşterilerimiz bu durumu info@naturalive.com.tr adresine e-mail atarak bu taleplerini açıkça ifade etmelidirler. Müşterilerimizin bu talebinin karşılanması için ürünün naturalive.com.tr stoklarında bulunması gerektiğinden, naturalive.com.tr ürünü yenisi ile değiştirmek yerine ürünün ücretini iade etme hakkına sahiptir. 

Hizmet Şartları Sözleşmesi ve Kullanıcı Hakları metninden doğan her türlü ikili anlaşmazlıklarda Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile İstanbul Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda müşterimiz bu sözleşmenin ve kullanım haklarının tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.